Referencje – CLIP Group Intermodal
Są takie szkolenia, które dodają skrzydeł. A kiedy okazuje się, że skrzydła urosły nie tylko trenerowi jest jeszcze piękniej ?. Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie ?.
Zapraszamy wszystkich do współpracy – Kontakt.
Odnośniki: Algorytm postępowania z trudnym klientem, Asertywność, CLIP, CLIP Group, Coaching, Czynniki wpływające na komunikację, Emocje i radzenie sobie z nimi, Friedemanna Schulza von Thuna, Intermodal, Komunikacja asertywna, Komunikacja Interpersonalna, Konflikt i jego elementy, Modelu komunikacji von Thuna, Obiekcje i jak sobie z nimi radzić, Poznań, Referencje, Samoświadomość, Strategie rozwiązywania konfliktów, Stres, Swarzędz, Szkolenia, Szkolenia Biznesowe Miękkie, Szkolenie, Szkolenie Biznesowe, Teoria Thomasa Eriksona, Thomas Erikson, Trudna sytuacja – trudny klient, Trudny klient