Sprzedawca
Cel szkolenia
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak kontaktować się z klientem, jak analizować potrzeby klienta. Uczestnicy poznają zasady jak przygotować ofertę oraz jak przygotować prezentację firmy. Obiekcje jak również „zamknięcie” sprzedaży to również zagadnienia omawiane na szkoleniu.
Zakres tematyczny
Lp. | Zakres tematyczny | Liczba godzin | |
praktyczne | teoretyczne | ||
1 | Merchandising | – | 2 |
2 | Towaroznawstwo | – | 2 |
3 | Elementy procesu sprzedaży | – | 1 |
4 | Pierwszy kontakt i wzbudzenie zainteresowania | 2 | 1 |
5 | Badanie potrzeb | 3 | 1 |
6 | Przedstawienie oferty | 2 | 1 |
7 | Odpieranie zastrzeżeń | – | 1 |
8 | Finalizacja sprzedaży | 3 | 1 |
9 | Trudny klient | 3 | 1 |
RAZEM | 13 | 11 | |
ŁĄCZNIE LICZBA GODZIN | 24 |
Wymagania
Brak.
Certyfikaty
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat wystawiony imiennie oraz na firmę, sygnowany przez „BONO” Doradztwo Edukacyjno – Zawodowe.
Prowadzący
Wykładowca „BONO” Doradztwo Edukacyjno – Zawodowe.
Cena szkolenia
Cena szkolenia jest zależna od liczby uczestników oraz indywidualnych ustaleń.
Kwoty netto + VAT zgodnie z obowiązującą stawką w dniu wystawienia faktury.